Visitas

domingo, 10 de abril de 2011

True Colors You with the sad eyesDon't be discouragedOh I realizeIt's hard to take courageIn a world full of peopleYou can lose sight of it allAnd the darkness inside youCan make you feel so small
But I see your true colorsShining throughI see your true colorsAnd that's why I love youSo don't be afraid to let them showYour true colorsTrue colors are beautiful,Like a rainbow
Show me a smile then,Don't be unhappy, can't rememberWhen I last saw you laughingIf this world makes you crazyAnd you've taken all you can bearYou call me upBecause you know I'll be there
And I see your true colorsShining throughI see your true colorsAnd that's why I love youSo don't be afraid to let them showYour true colorsTrue colors are beautiful,Like a rainbow
I can't rememberWhen I last saw you laughingIf this world makes you crazyAnd you've taken all you can bearYou call me upBecause you know I'll be there
And I see your true colorsShining throughI see your true colorsAnd that's why I love youSo don't be afraid to let them showYour true colors, true colorsTrue colors are shining throughI see your true colorsAnd that's why I love youSo don't be afraid to let them showYour true colorsTrue colors are beautiful,Like a rainbow

Cores Reais Você com olhos tristes,Não fique desanimada.Oh, eu sei,É difícil criar coragem,Num mundo cheio de pessoasVocê pode perder tudo de vista,E a escuridão dentro de vocêPode te fazer sentir tão insignificante...
Mas eu vejo suas cores reaisBrilhando por dentro.Eu vejo suas cores reaisE é por isso que eu te amo.Então não tenha medo de deixá-las aparecerem,Suas cores reais.Cores reais são lindasComo um arco-íris.
Mostre-me um sorriso então,Não fique infeliz, não me lembroQuando foi a última vez que vi você sorrindo.Se este mundo te deixa loucaE você aguentou tudo que consegue tolerar,Me chamePorque você sabe que estarei lá...
E eu vejo suas cores reaisBrilhando por dentro.Eu vejo suas cores reaisE é por isso que eu te amo.Então não tenha medo de deixá-las aparecerem,Suas cores reais.Cores reais são lindascomo um arco-íris...
Não me lembroA última vez que vi você sorrindoSe este mundo te deixa loucaE você deu tudo o que você pode suportarMe chamePorque você sabe que eu estarei lá
E eu verei suas cores reaisBrilhando por dentroEu vejo suas cores reaisE é por isso que eu te amoEntão não tenha medo de deixá-las aparecerem,Suas cores reais, cores reiasCores reais estão brilhando através de vocêEu verei suas cores reaisE é por isso que eu te amoEntão não tenha medo de deixá-las aparecerem,Suas cores reaisCores reais são lindas,Como um arco-íris...

Nenhum comentário:

Postar um comentário